23 Eylül 2010 Perşembe

Sana Karşı İnce Bir Sitem İçindeyim...

Bugün böyle evde yalnız bir gün geçirdim. Uyandım, bir daha uyudum, bir daha uyandım falan filan... E tabi bu kadar uzun süre -ki zaten günlerdir kendimle muhabbet halindeydim- kendiyle kalınca insan düşüncelere dalıyor kendini, yaşadıklarını falan bir daha gözden geçiriyor vs. Bir haftadır eski sevgililerimle ilgili olaylar yaşıyorum. Bunlar da tetikledi. Arada yatacak yerim yok benim diyorum, bazen de çok safmışım falan... 


Bugün tam dalgalanmalar geçirdim ruhumda. İki gündür daha önce bahsettiğim o davulcu mu, dj mi ne olduğu belli olmayan gerizekalıyla
uyanıyorum aklımda... Böyle durduk yerde onunla kız arkadaşı geliyor aklıma nasıl deliriyorum Allahım nasıl deliriyorum... Bir de kendi söylemedi zaten barıştıklarını salak, ben uyurken onunla konuştu ben duydum. "Tamam hayatım", "valla çıkmıcaz dışarı bebeğim", "evdeyiz yavrum"... Ayh, gene aklıma geldi off... Neyse... Akşam yemekte annem bana x semtinde kim oturuyor falan diye sordu. Anlayamadım tabi önce ama kredi kartı ekstresiyle ilgili bir şey olduğunu anlayabildim en azından. Salaklığım vardır ama genel olarak mantıklı bir insanım. Yani kalkıp da kredi kartından nakit çekmem. Böyle bir şey varmış ekstrede. Hep aynı bankamatikten çekilmiş falan... Tabi ilk anda aklıma gelmedi "yok canım ben manyak mıyım öyle bişey yapıcam??" falan dedim ama neden sonra aklıma geldi bu gerizekalı da biliyor benim şifremi kaç kere çıktı gitti bişeyler almaya kartla. Çekmiş olabilir diye düşündüm. Bunun üstüne kıvırmaya çalıştım. Baktım olmuyor, biraz odama gideyim ayağına gidip aradım bunu. Zaten hafta sonundan bozuğuz, anlatırım onu da, bu bi n'aber napıyosun falan dedi. Bi gururlanmış falan, ben onu aradım ya...


Neyse ben de dedim "Yani bunu sormak istemezdim ama sormak durumundayım. Sen benim kartımdan nakit çektin mi hiç?". Hadi bakalımm bi nefesi tıkandı içine, beter olsun. Anladım ben, bu yapmış. Devam ettim
"Yani soruyorum çünkü eğer sen yapmadıysan, dicem evdekilere yok benimle bir alakası yok bu olayın. Ne yapacaksanız yapın bankayla diye.". Tabi öyle olunca bu döküldü hemen bir kere çektim, yok iki kere çektim. Yok biz tatile gitmedendi, yok yok geldikten sonraydı. Meğer baya bildiğin çekmiş yani biz tatile gitmeden de geldikten sonra da... Üstelik tatil süresince de ben baktım ona. Off, çok gerizekalıyım. Zaten ben şaşırmıştım perşembe günü bunda para olunca çünkü önceki gece tek kuruşları yoktu bunların. Sesimi de çıkarmamıştım. Bi ton özür mözür diledi de, ne desem bilemedim yani. Bi ton mesaj attı, çok mecbur kaldım bilmem ne diye. 


Bu olayın üstüne bir sürü duygu hali yaşıyorum şimdi. Kırıldım mı, kızdım mı, üzüldüm mü n'aptım bilemedim... Bir yandan kızıyorum hem ona hem kendime, diğer yandan çok kırıldım. İşte ben böyle bir hal içindeyim, aslında derin keder içindeyim... Nedense bu adamla ilgili düşüncelerime sık sık Candan Erçetin'in bu şarkısı eşlik ediyor. Bütün tatilimiz boyunca da bu şarkı dolandı dilime. 


Ah Allah'ım... Ya bu adamı bana nasip et böyle düzeltip yontup falan, ya da ne bileyim bişey yap bana :S

Hiç yorum yok: