20 Ocak 2011 Perşembe

Hadi be Allah'ım gör şu kulunu bir el at daa

   Olağanüstü hal ilan ettikten sonra ilk defa yazıyorum. Aslında kaç kere elim gitti klavyeye de henüz yazabilecek kıvamda değildim sanırım. Vodkacan'la herhalde bir aydır falan görüşmüyoruz. En son irtibat kurduğumuzdan beri henüz bir ay olmadı ama çok yakın. Hakkında edinebildiğim tek bilgi, ablası bana "Vodka da o sırada odadan çıktı 'bla bla' dedi" gibi şeyler söylemesi ve/veya evde olduğunu bi şekilde cümle içinde kullanması aracılığıyla gerçekleşiyor. Ama sor bana uyuyabiliyor muyum diye?? Yok anacım nerde? Paso ablasının kollarında salya sümüğüm. 

   Konuyla alakalı bombamız şudur ki; ben gelinim. Sürekli aklımda şu türkü dolaşıyor "oynar geeeliin görüümceee, oynaaasıınlar baakalııım, biiir aarayaaa geeliiinceee, bir araayaaa geeliiinceee..." falan filan. Yok ama, maşallah çok iyi anlaşıyoruz. Yediğimiz, içtiğimiz ayrı gitmiyor. Beraber yatıp, beraber kalkıyoruz. Ayrılacak olduk mu hemen suratımız düşüyor. Öyle gelin-görümceyiz yani biz. Benim görümcem (adı olsun Üzüm olsun- niye bilemedim şimdi) herkese beni "bu da bizim gelin, benim kardeşimin kız arkadaşı oy oy" diyerek tanıştırıyor ya da hali hazırda beni tanıyanlar da artık gelin olarak biliyor. Bütün bu olup bitenden yalnızca Vodka'nın haberi yok. Yani haber gidiyor mu bilmiyorum da ben hakkaten bişey yapmıyorum. Ay onun kulağına gidene kadar şu Yelloz haberdar olaydı ya... 

   O değil de geçen bir rüya gördüm. Allah'ım sen koru ya Rabb'im. O derece... Benim hani Bayan Ego vardı ya ex-kankam.( Zaten blogla alakalı ortalığı karıştıran da onun üstüne gitmiş sanırsam. Ben baktım bulamadım söylenenleri de her neyse...) Bu rüyamda Vodka'ya yazılıyor. Bana ne kini varsa onu tavlayıp çıkarıyor. Meğer Vodka'yla aramızın açık olmasının sebebi oymuş, o karıştırmış. Sen aklımı koru... Saçma sapan rüyalar durumuna geçtim.

   Heh, nerde kaldım? Hmm, yelloz. Yani Yelloz haberdar olsa da çekilse bari. Anam, ben hiç bunun kadar istenmeyen gelin görmedim. Aile beni ne kadar bağrına bastıysa ondan da o kadar nefret ediyorlar. Bir de ismini kullandırtmıyorlar. Bahsedeceksen "orospu" diyeceksin. Hoş, benim de işime gelir ama şimdi beyimin ailesine karşı da diyemem ki canım.

   Son bombamız da benden yardım istemiş olmaları. "Vodka'yı Yelloz'dan ayır, senle olsun. Dile bizden ne dilersen." İyi güzel de ben ne yapabilirim arkadaşım? Siz yardım edin madem. Evde sizle yani. O beni aramadan ben kılımı oynatmam. 

   Ama arasın yani. Hakkaten nasıl hasretim, nasıl gözümde tütüyor... O içtiği iğrenç birayı bile özledim. Yanımda olsun da isterse bütün gece internette sörf turnuvasına katılsın. Hadi be Allah'ım gör şu kulunu bir el at daa...

Hiç yorum yok: