16 Ekim 2010 Cumartesi

Geceden Önce Bir Önsöz

   Günlerdir saçma sapan hallerdeyim. Dengesiz dengesiz dolaşıyorum ortalıkta. Pek de evcimen oldum. Sürekli eve gelmek istiyorum. Ben ki gecelerin kadınıydım. Evimi özledim modunda dolaşıyorum. Dün gece partideydim. Sıkıldım. Şaka gibi. 
   O değil de her gece o gerizekalının adını sayıklayarak uyuyup o gerizekalının adını sayıklayarak uyanıyorum. Rüyalarımı hatırlasam eminim orda da o vardır. Bu gece buluşmamız gerekiyor normalde. Aramayı pek düşünmüyorum. Ama aramazsa ne yaparım onu da bilmiyorum. Böyle bir hal içindeyim.
    Bu hafta bir de falcıya gittim şaka gibiydim. Sanki söyleyecek de ne olup bittiğini. Ben onu aramayayımmış o beni arayacakmış. Hafta sonu buluşacacakmışız falan filan. Ki buluşmamız da lazım zaten. Konuştuğumuza göre bana bu hafta borcunu verecekti ki ben de aileme verecektim ve bu mevzu kapanacaktı. 
   Bu mevzu da her seferinde daralıyor. 

Hiç yorum yok: