26 Ekim 2010 Salı

Ying'den Yang'a

   Şu aralar, bugüne kadarki bütün hayatımın en şişman ve en çirkin olduğum günlerini yaşıyorum. Ergenlik dönemimde ya da regl dönemimde sivilcem çıkmadı, çıkmaz. Ama ne zaman moral bozukluğum ya da sıkıntım belli bir seviyeye ulaşır ( gözümün önüne bir ibre geldi, böyle yeşil, sarı falan renkler var, yükseliyor), o zaman vücudum da o güne kadar içinde biriktirdiği kilo artışını artık vücudumun dışına vurup, insanlara belli eder ve yüzümde de sivilceler çıkar. Bu mutastyon çok nadir ortaya çıkmış olsa da oluyor işte bazen. Şimdilerde de bu dönemi yaşıyoruz. Geçen gün yepyeni bir diyet ve hatta detoks olayına girmeye karar verdim. Buna göre; henüz süresini belirlemediğim bir süreliğine, yalnızca salata ve benzeri tüketip, aynı süre boyunca da seks yapmayacağım. Tamam sürekli yaptığım bir aktivite olmayabilir ama bu kararı almamın asık sebebi bu aktiviteyi nedense hep Mr. Vodka ile yapıyor olmam da olabilir. Sonuç itibariyle böyle bir karar aldım. İkinci madde çok müthiş bir şekilde devam ediyor. Eski sevgililerimi de inanılmaz başarılı bir şekilde başımdan savıyorum. Mr. Vodka'dan da bir süredir ses seda çıkmadığı için her şey kontrol altında. Ama ilk maddeyle ilgili sorunlarımız var. Şöyle ki; evde hiçbir şey kalmadığından salata kısmını hayata geçiremedim henüz. Ama sanırım yemek olayını da abartmadım. Mesela "abartıp" bugün henüz su dışında bir şey girmedi ağzıma. Tabi bu akşam yemeğine kadardı.

   Her neyse, yarından itibaren bu detoksu yürütmek gibi bir amacım var. Bununla birlikte, Mr. Vodka'yı hayatımdan çıkarmak ve aynı zamanda da intikam almak istiyorum. Aslında yaklaşık bir saat öncesine kadar bununla ilgili yazacaklarım daha farklıydı ama işin ilginç yanı bir saat öncesine kadar ben de aynı insan değildim. Çok uzun zamandır kötü yüzümü çevirmemiştim.


  Hep iyi davrandım çevremdeki insanlara karşı. Hatta çevremde olmalarına bile gerek yoktu. Otobüsteki adam, büfedeki kadın, kafede çalışan kız, sokaktaki çocuk... Bana göre herkes iyi davranılmayı hak ederdi ve eğer "yanlış" bir şey yapmışlarsa bile bunun bir sebebi olmalıydı. Mutlaka geçerli bir sebebi vardı. Artık değil. Tamam, sokaktaki insanlarla bir derdim yok hala. Ama çevremdekiler dikkatli olsalar çok iyi olur. Çünkü şu anda bile elimdeki kozları kullanmamak için kendimle savaşıyorum. Yanlış anlamayın... Kozlarımı kullanıp kullanmamak için değil savaşım. Bir yanım hepsini. hemen şimdi kullanmak isterken, diğeri yavaş yavaş, teker teker, kanatarak, acıtarak, süründürerek, acı içinde kıvratarak yapmak istiyor. Ve o hiç çevrilmeyen kötü yanım ikincisini yapmaya çok daha meyilli.

   Eğer insanları ne olursa olsun incitmemek için uğraşan, kazara bile olsa incitince kendi verdiği acıdan çok daha fazlasını çeken, her durumda başkalarını düşünüp, onlara yardım etmeye çalışan, kimse için kolay kolay kötü düşünmeyen bir insan varsa etrafınızda. Ona iyi davranın. Çünkü her insanın içinde iyilik ve kötülük vardır. Ying- Yang. Ve ne kadar iyilerse, madalyon çevrildiğinde o derece kötü olabilirler.

   Şu anda onların haberi yok ama savaş başladı. Ve çok kanlı olacak. Bir dahaki yazıda sadece Mr. Vodka değil, bunca zaman ve hatta yıllardır en yakın arkadaşlarım zannettiğim, onları ailem yaptığım insanlar da bundan payını almaya başlayacak. Eğer vazgeçecek olursam bana bu yazıyı hatırlatın diye yazdım.

Hiç yorum yok: